diumenge, 8 de març del 2009

Patates amb calamars i pèsols

Aquest plat feia temps que no el feia, però aquesta vegada l’he fet amb la thermomix.

Ingredients:

- 50 gr. d'oli
- 300 gr d'anelles de calamars (aproximadament)
- 3 patates grosses
- 1 pastanaga
- 2 dents d'all
- 200 gr de tomàquet triturat
- mig pebrot vermell
- dos cubilets de pèsols congelats
- 1 fulla de llorer
- 1 ceba

Preparació:

Poseu la pastanaga, els dents d'all, la ceba, el tomàquet i mig pebrot al got de la Thermomix i tritureu.
Afegiu l'oli i el calamar i programeu 7 -8 minuts a temperatura 100º i velocitat cullera.
Finalment afegiu al got de la Thermomix les patates trossejades i els pèsols i programeu 20 minuts, temperatura 100º i velocitat cullera amb gir a l'esquerra.

Bon profit!!

7 comentaris:

Ester ha dit...

ei tu també ets de la termomix, aquests plats a mi m'agraden molt, amb el suquet i calentons senten molt bé, jo per això a la manera tradicional que de termomix no en tinc
Una abraçada
Ester

josep ha dit...

Hola Eva,
Nosaltres com l'Ester, aquests meravellosos plats tradicionals els fem a má, de termomix no en tenim. De totes maneres suposo que us lleparieu el dits, perqué la pinta que té ....
Una abraçada

Gemma ha dit...

M'encanten aquests plats calents per ara a l'hivern, estofadets i per sucar-hi pa...

xaro ha dit...

Jo tampoc tinc la termomix, però aquest plat m'agrada molt i el faig fent xup-xup!!!

Mercè ha dit...

Eva, aquí una altra que fa les receptes tradicionals a l'estil de sempre sense thermomix! ;)
T'ha quedat per sucar-hi pa!! :)
Petons!

Anònim ha dit...

No hi ha rés millor que la cuina tradicional i cassolana.
Records.

Pebbles ha dit...

Ester, doncs sí ja que me la van regalar la tinc que amortitzar. Jo també sóc de fer aquests plats de manera tradicional, però vaig voler imporvissar.

Josep, si que ho varem fer, va sortir molt bó, és un plat que m'agrada..
Gemma, a mi també m'agraden i van molt bé, perquè son ideals com a plat únic.
Xaro, és com l'he anat fent fins ara.
Mercè, de fet la termomix estalvia que estiguis remenant continuament ho va fent la màquina, però el xup-xup el va fent.
Teresa, estic totalment d'acord amb tu.

Petonets, a tots i totes.