dimarts, 5 d’agost del 2008

Per fi m'he decidit

La primera vegada que vaig visitar un bloc va ser el de la Gemma de La cuina de casa, que m'havia recomanat un company d'estudis de la UOC. Vaig descobrir un món nou "els blocs de la gastronomia".

La Gemma va organitzar una trobada, una classe de la Mireia Carbó de Caprabo i allà vaig conèixer als blocaires i no blocaires.

I va ser amb el Meme de la Montserrat Seguí que va organitzar l'Enric de Samfaina d'arts quan vaig decidir que faria el meu bloc. La Glòria d'el cafè de nit em va començar a animar fins al punt de dir-me varis noms pel meu bloc.

I vet aquí, ja tinc el meu petit racó on podrem comentar receptes, i qualsevol altre tema que vagi sorgint.

13 comentaris:

enric ha dit...

Tot un honor per a mi, Eva, enviar el primer comentari per donar-te l'enhorabona per la decisió de començar aquest bloc. Ja veuràs com no et penediràs, sinó tot al contrari.

Una abraçada.

Pebbles ha dit...

Enric, t'estic molt agraida pel teu ajut i les teves aclaracions.
T'espero veure sovint. Moltes gràcies.

La cuina vermella ha dit...

Ualah!!!! Quin bloc més potent que tens Eva, estem molt contents i il·lusionats amb una nova incorporació. Qualsevol ajuda que necessitis amb nosaltres la trobaràs.
Mil petons.

josep ha dit...

Eva,

Avui ens hem reincorporat després de vacances i sorpresa!! trobem que ja tens bloc (a la foto has quedat maquíssima!). Moltes felicitats i ja tenim un altre lloc de visita obligada. Ah! i ja deixarem d'anomenar-te la Pebbles del "bloc dels sense bloc" per dir la Pebbles de "les converses a la vora del foc". Per descomptat ja et posem ara mateix a la llista de blocs amics.

Glòria ha dit...

Eva,

Molt benvinguda al món dels blocs i felicitats per haver-te decidit!. Si fem memòria, a la primera trobada, l'Eva de Terrassa, la Maria, la Susanna, tu i jo no teníem bloc i des d'aleshores, tres de nosaltres ja ens hem incorporat en aquest món. La Maria també s'ho està plantejant, així que haurem d'animar la Susanna, a veure si es decideix.

Ara mateix vaig a llegir la teva primera recepta.

Fins aviat!

El cullerot Festuc ha dit...

Evaaaaaaaaaaaaa!!!! Quina iluuuuuuu!!! Felicitats per haver-te animat a fer e teu propi bloc!!!! Ara mateix vaig a llegir la teva recepta!!!! Ja veuras com omple molt tenir el teu propi bloc!!! Mica en mica tots anem caient, eh???
Petunets,
Eva.

Pebbles ha dit...

Moltes gràcies a tots per la visita.
Parella vermella ho tindré en compte quan em trobi amb problemes amb el bloc.
Josep, vaig buscar entre les fotos i aquesta em va semblar que estaba prou afavorida.
Glòria poc a poc ens anem animant, suposo que la Maria li va trobant el gustet amb les publicacions del taller de cuina. I tens raó hem d'animar a la Susanna, volem els vostres blocs....
Eva, quan vaig veure que la Glòria feia el seu bloc, i després tu, jo pensava m'agradaria però no tinc temps i vet aquí he aprofitat a l'estiu que estava una mica més lliure. I sí tens raó omple, encara que porto una setmana.

Petonets a tots.

Cuinagenerosa ha dit...

eva-pebbles, no sabia que ja tenies bloc i l'he trobat gràcies al registre de visites al meu. l'enhorabona, em sembla molt bonic el títol i les primeres receptes prometen.
m'alegro que hagis donat aquest pas, i estic segur, com ja t'han dit, que no te'n penediràs. per qualsevol cosa que necessitis, no dubtis a demanar-ho.
fins aviat.

Pebbles ha dit...

Gràcies Manel per la teva visita, espero veure'ns sovint.

Una abraçada.

Gemma ha dit...

Molt bé, que contenta que estic que t'hagis decidit!!!!!!!!

Benvinguda a la blogosfera gastronòmica, ara com a propietària oficial d'un blog :)

T'afegeixo a la llista de visites diàries i ara mateix m'hi passejo una estona, que ja veig que hi has posat forces coses!

Ànims i una abraçada!

Anònim ha dit...

M´ha agradat molt el teu bloc, ha estat tota una sorpresa. Les receptes tenen una pinta estupenda.
Un petó de una granaina molt, molt llaminera.
P.D: perdon si hi ha alguna falta a l´escriure en catalá.

gemma ha dit...

I jo que acabo de descobrir aquest blog!

Pebbles ha dit...

Gemma, moltes gràcies per la visita, i perdona que no t'hagués dit res abans. Espero que t'hagi agradat el bloc. I veure't per aquí.

Granaina, benvinguda també i espero trobar-te més sovint.

Gemma(bcn mon amour), ja saps una més per aquest món. I pots vindre quan vulguis.

Petonets a totes.