dimarts, 16 de setembre del 2008

Pastís de pinya






Aquest pastís l'he fet ja unes quantes vegades, i cada vegada que el faig és un èxit segur. És molt refrescant i entra molt bé. El vaig veure el blog de la Gemma "La cuina de casa", que té uns postres que són una meravella, d'autèntica professional.

Com sempre us demano disculpes per la qualitat de les fotografies, encara les faig amb el mòbil, i no queden molt bé.

Els dos primers si que els vaig fer amb el kilo de pinya, però vaig veure que per casa era massa i ho he fet amb la meitat exacta, amb un motllo de 22 cm.
Espero que us agradi.

8 comentaris:

Francesc ha dit...

Fa molt bona pinta. I, tens raó, la Gemma és insuperable com a rebostera. Salutacions i ben tornada.

Cuinagenerosa ha dit...

ben tornada de les vacances; aquest pastís és una bona manera de reprendre el bloc. fins aviat!

enric ha dit...

Ei, que ja et trobàvem a faltar, eh?... Magnífica "reentrée"!

Gemma ha dit...

Ep! T'ha quedat molt bé! A casa aquests pastissos són els que agraden més, de fruita, fresquets i lleugers...
Benvinguda de nou i espero segui llegint moltes receptes més ;)

La cuina vermella ha dit...

Ei, fantàstic aquest pastís, i és que les receptes de la Gemma són les millors. Petons.

Pebbles ha dit...

Hola a tots i totes, això de marxar de vacances quan tots tornen dona molta feina per posar-te al dia. I sí teniu tota la raó la Gemma és una pastissera de les millors. Jo estic aprenen molt amb les seves receptes, i les seves explicacions.
Espero no trigar gaire a anar posant més receptes.
Petonets

Glòria ha dit...

Hola Eva,

Molt encertat tornar amb una coseta dolça. Així sembla que no costa tant, oi?. Jo aquest pastís també l'he fet i sí que és bo, sí.

Fins aviat

Pebbles ha dit...

Glòria, tens tota la raó és molt bó. I tots els que l'han provat els hi ha agradat.
Petonets