diumenge, 15 de febrer del 2009

Muffins de xocolata blanca i melmelada de gerdó

Feia temps que volia provar de fer els muffins, i aquí teniu els meus primers, no els he fet amb els motlles tradicionals. Aquesta vegada estava d'estrena, al Lidl havia comprat uns motlles i tenia ganes d'estrenar-lo. Aquesta recepta la vaig veure al bloc de La cocina de Auro, però els havia fer amb nous de macadònia, jo no entenia i vaig pensar que la melmelada seria una bona opció. Ens va agradar força, i segurament els tornaré a fer.




Ingredients:

- 300 g de farina
- 8o g de sucre
- 80 g de mantega ( en pomada)
- 150 g de xocolata blanca
- 250 ml de llet
- 1 ou
- 2 culleradetes i mig de llevat (royal)
- Una mica de sal
- Melmelada de gerdó

Preparació:

Escalfar el forn a 180º.
Picar la xocolata blanca i reservar.
Tamisar la farina, el llevat i la sal, reservar
Batre el sucre, la mantega i l’ou. Afegir sense deixar de batre la farina(que teníem reservada), la xocolata i la llet.
Omplir els motlles fins a la meitat, i afegir una culleradeta de postres de melmelada, acabar d’omplir els motlles. Coure al forn durant uns 30 o 35 minuts segons el forn.



Bon profit!!

7 comentaris:

Gemma ha dit...

I es nota la xocolata blanca? Han de ser un vici total, d'aquells que no en pots menjar només un, oi?

josep ha dit...

T'han quedat genials de vista. M'imagino que de gust no cal ni parlar-ne. Felicitats!

Ester ha dit...

Què bons i sembla una bona ració
Bon profit
Ester

La cuina vermella ha dit...

A casa som muffins adictes, ens encanten. La teva versió sembla genial i com diu en Josep t'han quedat genials de vista.
Salut.

xaro ha dit...

Quina preciositat!!!! I amb el que m'agrada a mi la xocolata!!!!!

Anònim ha dit...

Molt bons aquests muffins amb xocolata blanca, haurem de fer-los.
Fins aviat.

Pebbles ha dit...

Gemma, una mica si es nota la xocolata, costa només menjar un de sol.
Josep, em van agradar molt, i van volar rapidíssim.
Ester, sí que era una bona ració, jo el tallava per la meitat, i en tot i així era més gran que una magdalena.
Parella vermella, serà qüestió de provar-ho, no?
Xaro i Teresa, els recomano de veritat, estaban ben bons.

Petonets a tots i totes.